Închiderea circulației pe Valea Oltului provoacă pierderi companiilor. Un exemplu este Dacia, care pierde zeci de mii de euro pe săptămână din cauza ocolului pe care trebuie să îl facă tirurile încărcate cu mașini. Dacia este cel mai mare exportator al României, iar mașinile produse la Mioveni sunt trimise către dealerii din Europa, în special
Închiderea circulației pe Valea Oltului provoacă pierderi companiilor. Un exemplu este Dacia, care pierde zeci de mii de euro pe săptămână din cauza ocolului pe care trebuie să îl facă tirurile încărcate cu mașini. Dacia este cel mai mare exportator al României, iar mașinile produse la Mioveni sunt trimise către dealerii din Europa, în special cu camioanele.
Dar închiderea circulației pe Valea Oltului timp de o lună îngreunează activitatea companiei. Asta în condițiile în care oricum drumul național șapte reprezenta deja o mare provocare pentru producătorul auto, având în vedere că tirurile care transportă mașini erau obligate să parcurgă cu viteză de melc șoseaua care leagă Râmnicu Vâlcea de Sibiu. Acum, odată cu închiderea circulației între 6 și 20 iulie, situația a devenit și mai complicată pentru Dacia, spune șeful companiei, citat de profit.ro Mihai Bordeanu spune că Dacia trimite circa 600 de camioane săptămânal pe…
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *