728 x 90

„Cum își protejează China copiii și îi prostesc pe ai noștri cu TikTok” – Analiză Le Figaro

„Cum își protejează China copiii și îi prostesc pe ai noștri cu TikTok” – Analiză Le Figaro
  • Design
  • Performance
  • Screen
  • Camera
  • Battery
  • Price

Final Verdict

There are lots of ‘mays’ and ‘shoulds’ here, because while impressions can be formed about the look and feel of a phone quite quickly, OS, processor and camera testing take a longer look.

Maecenas mauris elementum, est morbi interdum cursus at elite imperdiet libero. Proin odios dapibus integer an nulla augue pharetra cursus.

Diferențele dintre versiunea chineză a aplicației TikTok și cea internațională au fost semnalate de către publicația Le Figaro.

 

De exemplu, dacă elevii au sub 14 ani, atunci aceștia vor vedea experimente științifice, videoclipuri patriotice sau educaționale.

 

O altă noutate este că regimul comunist chinez limitează utilizarea aplicației la 40 de minute pe zi.

„În versiunea lor de TikTok, dacă ai sub 14 ani, îți arată experimente științifice de făcut acasă, tururi ale muzeelor, videoclipuri patriotice sau educaționale. Și limitează utilizarea la 40 de minute pe zi.

 

Nu transmit această versiune de TikTok în restul lumii. Ei știu că tehnologia influențează dezvoltarea tinerilor”, spune Tristan Harris, fost angajat Google.

Acesta a părăsit compania în 2015 după ce a avertizat la începutul anilor 2010 asupra efectelor periculoase pe care noile tehnologii le au asupra atenției.

Anul trecut, ministrul francez al Educației a condamnat cyberbullyingul și fenomenul pornit pe TikTok împotriva elevilor de clasa a VI-a născuți în 2010.

În România, Daniel Funeriu, fost ministru al Educației, a vorbit despre introducerea de conținut educațional în platformele online urmărite de copii.

Obligarea prin mijloace legale a rețelelor sociale de a livra conținuturi educaționale, parte a curriculumului național, este una dintre cele trei propuneri făcute de Daniel Funeriu, ministru al Educației în perioada 2009-2012, actualmente expert al Comisiei Europene.

„Avem o situație nouă: copiii încep să nu mai fie acolo unde este educația: chiar dacă fizic sunt în școli (de când cu pandemia, nici în școli nu mai sunt), mental ei sunt pe jocuri video sau platforme de socializare.

 

Dacă e așa, atunci să livrăm educație acolo unde sunt copiii, pentru că bănuiesc că sunteți de acord cu mine că din online nu îi mai scoatem.

Iată și prima propunere: obligarea prin mijloace legale a rețelelor sociale de a livra conținuturi educaționale parte a curriculumului național. Celor care spun „cum să reglementăm online-ul”, le răspund: statul asigură aplicarea Constituției pe întreg teritoriul național, a venit momentul să recunoaștem că spațiul virtual, unde oamenii sunt prezenți mental, este și el teritoriu național, iar statul trebuie să păstreze controlul asupra acestui teritoriu virtual.

Se mai trece cu vederea un element esențial: degeaba ai conținuturi online de calitate, degeaba ai profesori care știu să predea online dacă, atunci când au un computer sau smartphone în mână, copiii fug pe TikTok.

Efortul învățării e devalorizat, plăcerea ludică e văzută ca un drept. Așadar o a doua propunere concretă: să stabilim cum creștem motivația, „engagementul” (n. red. implicarea) copiilor pentru a accesa online conținuturi educaționale”, spunea la acea vreme Daniel Funeriu, potrivit edupedu.ro.

admin
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

Most Commented

Featured Videos